Poslední chlap Dům duchů
Ř1, D15: Když Vanessa dá Mikeovi k narozeninám dokumentaci o historii jejich domu, zjistí, že nahoře zemřela žena, která tam kdysi žila před více než 100 lety. Rodina, zejména Vanessa, má nyní podezření, že záhadné věci, které se v domě dějí, souvisejí s duchem této ženy. Mezitím Ed tvrdí, že u sebe nikdy nemá hotovost, a neustále si půjčuje od Kyla, který je bez peněz.