S1, E4: As Halloween approaches, Chanel creates a devious plan after Zayday makes a shocking announcement. Meanwhile Grace and Pete pay a visit to a mysterious woman with ties to Kappa’s past. Also, Hester grows closer to Chad, Denise continues her search for the red devil killer and Dean Munsch does everything in her power to keep Wallace University open.