A jak to bylo dál... Dvě vdovy
Ř1, D3: Carrie se dozvídá o překvapivém vývoji událostí týkajících se Bigovy bývalé. Charlotte si dělá starosti, jak se vypořádat s dceřiným odhalením. Miranda se zamýšlí nad svým manželstvím.