S7, E22: Claire can’t seem to find the right time to fire one of her employees, while, back at home, Phil thinks he caught Luke with a girl in his bed, and no one seems to notice that Alex has moved back home for the summer. Jay refuses to accept that it might be harder to reenter the workforce than he thought, and Cameron and Mitch butt heads on how to share time with Lily now that Cameron took a summer job in Kansas City.