I Didn't Do It Earth Boys Are Icky
S1, E13: In an attempt to land herself an alien boyfriend, Delia creates a device to communicate with outer space; Logan's love life becomes complicated when he realizes his new girlfriend, Danica, is the vice principal's daughter.