Eden
S5, E1: Season Five begins six years later, with our heroes still separated: Bellamy’s team in space, Clarke (series star ELIZA TAYLOR) on the ground, and hundreds trapped in the bunker below. But when a massive prison ship descends upon the last survivable place on earth, The 100 must come together to reclaim their home. As two armies converge on one valley, alliances will shift, friends will become foes, and the march to war threatens to destroy all that’s left of the human race. Can our heroes break the cycle, or is humanity doomed to repeat the past? In this epic battle for survival, one thing is certain: there are no good guys. In the fifth season premiere, Clarke struggles to survive on a desolate, scorched earth, while her friends in space come across a long-awaited beacon of hope.