The Last Tycoon Eine Kleine Reichmusik
S1, E5: To hide a secret agenda, Stahr organizes a Hollywood party; Brady courts Margo Taft; Stahr's public happiness and Brady's public philandering bother Rose; Celia and Lang's partnership turns provocative; a visitor from Vienna intrigues Hackett.