The Newsroom Election Night, Part I
S2, E8: In the wake of Leona's refusal to accept the resignations of three top ACN talents, News Night goes forward with its 2012 election-night coverage, with Will in the unlikely role of Director of Morale. Sloan is perturbed that her book was auctioned off with a forged signature, while Mac tasks Neal to fix a faulty Wikipedia page. Mindful that Charlie wants a screw-up-free evening, Jim weighs the cons of retracting a call he made too soon. The team deliberates whether to hold off on a story that might impact a tight Senate race.