The Golden Girls End of the Curse
S2, E1: Blanche is mortified after taking a pregnancy test which indicates she's pregnant. Then after visiting her doctor, she learns the truth, she's beginning menopause. Meanwhile, Dorothy, Rose and Sophia go into the mink breeding business.