Ř5, D18: Billy Tyler, černošský seržant, který byl doma fotbalovou hvězdou, se po amputaci nohy domnívá, že už nemá pro co žít, a rozhodne se zemřít. Radar ho dokáže přesvědčit, že toho ještě může hodně dokázat, a Billy opouští 4077. jednotku sice bez nohy, ale přesto pevně na nohou.