The Shop: Uninterrupted Episod 1
S4, E1: LeBron James and Maverick Carter are joined by Jay-Z, Bad Bunny, Nneka Ogwumike, and Paul Rivera to discuss confidence on the big stage, parenthood and "WrestleMania."