Inside Beverly Hills - The Land Of The Rich and Famous Episode 1
S1, E1: In this episode, we're at home with the super-rich of 90210. Johnathan Grahm’s family have lived in the city for three generations, they are Beverly Hills royalty. Follow the colorful lifestyle of this self-made millionaire chocolatier to the stars as he creates new products for Chrissy Teigen and John Legend. Desperate to start a family with their husband, Jeff, Jonathan embarks on the long journey to source designer donor eggs and find a surrogate mother. The Beverly Wilshire, the hotel that inspired the Hollywood blockbuster 'Pretty Woman,' is one of the most iconic, luxurious, and expensive in America. To get an insight into this exclusive and rarefied world, we go behind the scenes with long-term resident guest Carolyn Folks. Even though this media mogul lives just a few blocks away, she chooses to check in to Beverly Wilshire for weeks, months, and even years at a time. This episode also follows British TV presenter Dani Behr, ‘90s star of 'The Word' and 'I’m a Celebrity,' who has re-invented herself in Beverly Hills as a real estate agent. Dani specializes in selling super houses to the super-rich, where the cheapest properties start at five million dollars, and homes regularly go for 70 million. Dani gives us an extraordinary insight into a commission-only dog-eat-dog world of the designer houses of Beverly Hills, along with her picky, tricky, multi-millionaire clients.