Doctor Lawyer Episode 1
S1, E1: Han Yihan, a genius and double board-certified surgeon, performs a heart transplant for Seokju, the brother of his girlfriend, Seokyeong; he gets a secretive call from the director of his hospital just after completing a successful operation.