Luther Episode 1
S2, E1: Still plagued by the death of his ex-wife, Luther returns to work to face a surreal and nightmarish case of a masked murderer determined to enter into folklore. As the body count rises, Luther must use all his skills to stop the killer, at the same time trying to rescue an old acquaintance's daughter from the dangerous world of prostitution.