FC Bayern - Behind The Legend EPISODE 1
S1, E1: What is FC Bayern? The first episode of ‘FC Bayern - Behind the Legend’ begins to answer this big question. The team led by head coach Hansi Flick is about to play the most successful season in the club's history. The series follows the team unfiltered and up close. At the same time the management of this extraordinary club, packed with legendary players, is facing major changes.