Ř1, D1: V roce 1997 Dae-sung s jeho matkou Myung-sook dopadli ve svém malém obchodě padělatele a získali díky tomu ocenění za jejich občanskou statečnost. V současnosti, poté co Dae-sung opakovaně neuspěl u zkoušek na státního úředníka, nastupuje pracovat jako stážista zpátky do jejich obchodu MS Mart, který se za tu dobu z malé večerky sice rozrostl, ale je na pokraji zkrachování.