The Lost Station Girls Episode 2
S1, E2: As the investigation into Leïla's murder intensifies, Vidal's team focuses their efforts on Olivio Palomyno, a doctor with strange behavior; during their surveillance of the suspect, the officers uncover increasingly disturbing clues.