The French Mans Episode 2
S1, E2: Vincent and Alban have been kidnapped by Mr. Hermann, the man whose wife has been kidnapped. He accuses Alban and Vincent of stealing the phone—and the large sum of money that was with it, which was the ransom intended to free his wife. Hermann’s henchmen threaten to kill the two men if they don’t confess. But Hermann instead forces Vincent and Alban to rendezvous with his wife’s kidnappers, dangerous members of an Albanian gang, with an empty case instead of the money.