S1, E2: Yesool sees herself in the future, naked in bed with Minhu, kissing and cuddling. Yesool is incredulous of this absurd future and goes into denial of her ability by focusing on her project for Billy. However, signs start to lead up to the future she has seen. She tries kissing Minhu once again to confirm her inconceivable future.