A Discovery of Witches Episode 2
S1, E2: Blind to the interest she has stirred amongst creatures, Diana fights an increasing pull towards the magical and turns her back on her witch heritage; matters take an unexpectedly dark turn when Satu is sent by Peter Knox to intimidate her.