FC Bayern - Behind The Legend EPISODE 2
S1, E2: The second episode of ‘FC Bayern - Behind the Legend’ looks to the future. Which vision should the club follow? After their success in Doha, the team is faced with the harsh reality of everyday life in the Bundesliga. Difficult changes in the team structure are coming.With his project AHEAD, Oliver Kahn shows perspectives for the future.Personal portraits shed light onto the club’s inner workings.