De Tatta's: The Series Episode 2
S1, E2: The tension between Erik and his new colleague reaches a peak in the Ali Baba garage; Beauty and Trisha help Jessica get a job in Beauty's brother's Surinamese restaurant; Daan learns about manifesting through his friends.