FC Bayern - Behind The Legend EPISODE 3
S1, E3: The third episode of the Amazon original ‘FC Bayern - Behind the Legend’ focuses on the club asserting itself as a global brand. We accompany Robert Lewandowski to the award ceremony as he is named The Best FIFA Men's Player in 2020. We also learn how the club has become a heavyweight in European soccer over the years. With the upcoming game against RB Leipzig the team is facing a tough challenge.