Doctor Lawyer Episode 3
S1, E3: Yihan shows up to court five years after Seokju's death as a lawyer; he takes the case of his former colleague Kitae; Hyunseong, a son of Jingi, holds a robot surgery demonstration, and Jayden, a lobbyist from the US, attends.