The Rig Episode 4
S1, E4: Baz and Garrow get closer to understanding their mission when they explore the pump control room, and realise they need Fulmer to help them – leading to painful consequences for Fulmer as he struggles to keep a grip on his sanity. When the crew’s anxieties rise as a glimmer of potential hope turns sour, Magnus finds himself losing his grip as tensions amongst the group reach fever pitch.