To Cook a Bear Episode 4
S1, E4: Jolina is dead as the killer has struck again; Jussi leaves Kengis to find his family; the Pastor meets Mickelsson to find out what Brahe knows, then turns his attention to the Lindmark, leading to another dead-end.