Doctor Lawyer Episode 4
S1, E4: Kitae, a healthy young man, dies suddenly and Yihan cannot be more suspicious of his friend's death; Seokyeong is shocked to see Yihan as a lawyer; Jayden visits Gu Jingi's house and develops a crush on Hyunseong's fiancee.