FC Bayern - Behind The Legend EPISODE 4
S1, E4: The fourth episode of 'FC Bayern - Behind the Legend' tells us about the tough challenges the team faces in the crucial phase of the season. The team has a difficult task ahead of them in the Champions League, and head coach Hansi Flick is met with increasing pressure from the public. We also look back on seminal moments when the club's “get-up-and-fight” mentality was challenged.