Wolf Like Me Episode 4
S1, E4: After yet another collision, Emma invites Mary over for dinner; Mary is terrified Gary will reveal her secret and Gary never wants to see her again, but he can't deny the connection Emma has formed with Mary, who shares love stories from Carl Sagan and Queens of the Stone Age with the young girl.