Rookie Cops Episode 5
S1, E5: Eunkang decides to stay at school and goes out on a blind date to find a new love; Seunghyun shows a short-temper after Bumju lets him know the girls went on a blind date as a group; Seunghyun cannot focus all day thinking about Eunkang.