Doctor Lawyer Episode 5
S1, E5: A new client comes to New-Hope Law Office; Soyeon, an aspiring idol trainee, claims that she is a victim of ghost surgery after losing her voice post-surgery; Eunsil, a lawyer at Banseok University Medical Center, tries to cover up the truth.