A Discovery of Witches Episode 5
S1, E5: Gillian pays a price for her disloyalty to Diana; the vampires study witch DNA; the fall-out threatens the fragile equilibrium between creatures and the focus is on ending Matthew and Diana's relationship, whatever the cost.