FC Bayern - Behind The Legend EPISODE 5
S1, E5: Episode five of the Amazon original ‘FC Bayern - Behind the Legend’ centers around the club's extraordinary drive to win. After the dramatic elimination from the Champions League, the focus is on the battle for the Bundesliga. A visit to the FC Bayern Campus gives a glimpse into Bayern's soccer youth program. Head coach Hansi Flick tells the team about his decision for the future.