S1, E6: When Rawls looks to make a premature arrest for three murders that are linked to D'Angelo and Avon Barksdale, McNulty and Greggs must argue for a delay in order to preserve the valuable wiretap gains they have made. Meanwhile, Wallace and D'Angelo struggle with their consciences after Avon pays them blood money.