Ř1, D3: Jak se z Changha stal Big Mouse a proč? Changho je zmatený z výhrůžek a přemlouvání z celé věznice. Jedno je však jisté: aby ochránil Miho, musí být i nadále považován za Big Mouse. Miho, která mezitím přechází do univerzitní nemocnice v Gucheonu, aby se pokusila očistit Changhovo jméno, zjistí, že se na onkologickém oddělení děje něco podezřelého.