Escape From Dragon House
S1, E4: Another killing in Bon Temps finds Jason back in custody with officers Andy and Bud. Tara gets him off the hook, but neither she nor Lafayette has the antidote to his current ailment. Urged by Gran to use her telepathic abilities to weed out the murderer and exonerate her brother, Sookie persuades Bill to take her to a Shreveport vampire bar called Fangtasia, where she impresses a dominant Nordic bloodsucker named Eric with her prescient powers. Later, Bill demonstrates his own considerable powers when an abusive patrolman stops the couple on their way home.