The Golden Girls Even Grandmas Get the Blues
S6, E20: While babysitting for her granddaughter, a man mistakes Blanche as being the baby's mother and Blanche does nothing to set him straight. Meanwhile, Sophia gets ready for the Festival of the Dancing Virgins, a celebration of mothers and daughters but Dorothy wants no part of it.