9-1-1: Lone Star Everyone and Their Brother
S2, E6: Owen and T.K. risk their lives to save two brothers trapped in a homemade minefield; Grace receives an emergency call from a conjoined twin whose brother is dying; Tommy interviews new candidates to fill the team's open position.