Eviction
S1, E7: Despite the feud with Roman, Bill considers launching an expensive marketing campaign for Home Plus. Nicki gives a pair of missionaries the heave-ho; Margene is invited to Pam's church; Ben goes on a road trip with fellow Seminary students; Alby finds novel ways to occupy his time; Barb discovers Nicki's secret; Roman gives his answer to Bill's proposal.