Fagin High Maintenance
S2, E2: A couple visiting their daughter in Bushwick embrace the urban surroundings while dealing with a less-than-ideal rental complete with an unwelcome roommate; the Guy delivers to Brenna and Molly's all-female, politically minded gathering.