S1, E3: Mollymauk Tealeaf uvede na své upadající pouti nové nebezpečné číslo, aby přilákal publikum. Ve víru pouti se Beau setkává s tajným informátorem, Jester ukazuje Fjordovi, jak se bavit, a Caleb s Nott se pokouší ukrást vzácnou přísadu na kouzlení.