Doom Patrol Flex Patrol
S1, E13: After escaping the Ant Farm with Flex Mentallo (guest star DEVAN CHANDLER LONG), the Doom Patrol tries to restore his memory and abilities in order to find the Chief. Meanwhile, Rita confronts her doubts with the help of a stranger and Larry realizes how tied he is to the Negative Spirit.