For Better or for Worse
S3, E5: Barb, Nicki and Margene bicker over living arrangements in the wake of the Henrickson's recent expansion. In an effort to track down Franky's mother, Sarah, Ben, Heather and Franky make a dangerous foray into the heart of Juniper Creek, where Alby has been clamping down with his "God Squads." Roman summons his children to his motel, offering up thinly veiled threats to the compound's hierarchy. Faced with daunting news in his effort to get a bank loan to pay for his casino venture, Bill plays hardball with brother-in-law Ted, a connected businessman who covets a valuable historical document in Alby's possession. Nicki considers a return to her job with the D.A., for perhaps the wrong reasons.