Station 19 For Whom the Bell Tolls
S2, E16: The crew gathers to face the outcome of a life-threatening situation; Andy and Ben respond to a man impaled by a chandelier; Station 19 is called upon to organize shipments of supplies and assist with wildfires in Los Angeles.