Forget Me Not
S7, E2: Michael returns to Miami to track down a sociopath who is trying to blow his cover. Tempers flare, however, when his new handler Agent Strong forbids him from contacting Fiona, Sam, and Jesse while stateside. Against his wishes, Michael will need to keep his distance in order to keep the ones he cares about safe.