Founder's Mutation
S10, E2: When a scientist suddenly commits suicide, Mulder and Scully investigate what unseen force may have driven him to it. What they uncover is a laboratory where extreme genetic experimentation has been going on for decades, breeding subjects who possess unexpected and dangerous powers – and who harbor deep resentments.