Shameless Frank the Plank
S1, E2: Drunk as a skunk, Frank has a run in with Karen Jackson's father and returns home to take it out on Ian. The next day is Friday and Frank is nowhere to be found, which is a bit odd since he never misses disability check day. The family starts a manhunt and panic sets in when a body is found under the El. But Frank turns up in Toronto -- with no passport and no clue as to how he got there, and Steve has to figure out how to get him back to Chicago.