Big Love Free at Last
S4, E1: Season Four premiere. With the grand opening of the Blackfoot Magic Casino only days away, the Henricksons make last-minute preparations under the skeptical eye of Tommy Flute, son of Bill's partner Jerry. As the feds probe the whereabouts of Roman Grant, Alby has a close encounter with Dale Tomasson, the state-appointed trustee of Juniper Creek's assets. At the compound, Adaleen shares a shocking secret with Nicki, who's under fire for opening a new bank account for Roman. Though her home-shopping business is thriving, Margie makes an on-air slip-up that prompts her boss Beverly to voice concerns about possible burnout. Worried for her safety, Lois offers Frank a piece of her fledgling bird-purveying business. Bill and Nicki's smarmy ex, J.J. Walker, work out an arrangement allowing Cara Lynn to stay at the Henrickson's while attending high school during the week. Ben lands a gig with his Christian rock band and ends up being called into backup duty for another.