From Where to Eternity
S2, E9: Christopher has an out-of-body experience that spooks Paulie no end. Carmela urges Tony to have a vasectomy. Visiting her own psychiatrist, Melfi reveals the 'unholy alliance' she's made with Tony...as well as her growing dependence on pills and alcohol.