Glee Furt
S2, E8: Sue’s Nazi-hunting mother, Doris (guest star Carol Burnett) shows up in Lima to check in on her girls. Meanwhile, Kurt makes an important decision after getting pushed to his breaking point, and Rachel and Finn take a big step. Musical performances include “Ohio”, “Marry You”, “Sway” and “Just The Way You Are”.